Kies uw gemeente

Menu

Zoeken op de website

Zoeken

Klachtformulier

De overheid heeft als taak ervoor te zorgen dat wetten, regels en procedures goed worden uitgevoerd. Maar soms gaat er iets mis. Ook in de relatie tussen GBTwente en uzelf kan er helaas wel eens iets fout gaan. In zo'n geval kunt u bij ons een klacht indienen.

 

Hoe dien ik een klacht in?

  • Online: Gebruik het klachtformulier op deze pagina. U vindt het formulier op onze website.
  • Schriftelijk: Stuur uw klacht per post naar:
    GBTwente
    Postbus 845
    7550 AV Hengelo

 

Heeft u een klacht? Vul dan hieronder het formulier in, dan zorgen wij ervoor dat uw klacht snel en zorgvuldig wordt behandeld. Alle velden met een * zijn verplicht.

Voeg hier eventuele bijlagen toe ter ondersteuning van uw klacht. Ondersteunde bestanden: JPG, PNG of PDF.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, nemen wij snel contact met u op. Ons doel is om uw klacht binnen zes weken af te handelen. Is dat om een goede reden niet mogelijk? Dan laten wij u dat weten.

 

Hoe handelen wij uw klacht af?

Bij GBTwente houden we het graag zo informeel en persoonlijk mogelijk. Nadat wij uw klacht hebben beoordeeld:

  • Belt een onderzoeker van GBTwente u op.
  • Afhankelijk van de klacht kunnen wij om aanvullende informatie vragen.
  • Samen zoeken we naar een oplossing die werkt.

Gaat uw klacht over het gedrag van een medewerker? Dan voeren wij afzonderlijke gesprekken met u én de betrokken medewerker.

Komt het toch niet informeel tot een oplossing? In dat geval kunt u meer informatie vinden in onze Regeling interne klachtenprocedure

 

Nog steeds niet tevreden?

Als u na onze afhandeling nog steeds niet tevreden bent, kunt u uw klacht doorsturen naar de Nationale Ombudsman. Hun adres is:
Postbus 93122, 2509 AC, Den Haag.

We hopen natuurlijk dat we samen tot een oplossing komen, maar het is goed om te weten dat deze stap ook mogelijk is. Heeft u nog vragen over het proces? Neem gerust contact met ons op!