Wijziging doorgeven
Wat kunt u wijzigen in het digitaal loket?
-
Mijn gegevens
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, is het belangrijk dat wij uw contactgegevens hebben. Geef daarom uw mailadres en telefoonnummer aan ons door. Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. Wilt u weten hoe? Dit leest u in onze privacyverklaring.
Let op: Bij GBTwente kunnen we geen brongegevens (zoals namen of huisnummering) aanpassen. Hiervoor neemt u contact op met de basisregistratie die hier over gaat. Klik hier voor een overzicht van basisregistraties.
-
Uw rekeningnummer voor automatisch betalen wijzigen
Uw rekeningnummer voor een automatische incasso aanpassen? Log hiervoor in op Mijn GBTwente. Kies in het digitaal loket voor Aanslag betalen. Klik daarna op de button Automatisch betalen / rekening wijzigen en kies dan voor Rekening wijzigen. Geef een machtiging af voor het nieuwe rekeningnummer. Uw oude machtiging wordt dan beëindigd.
-
Bezwaren
Uw bezwaar aanvullen? Log hiervoor in op Mijn GBTwente. Kies in het digitaal loket voor Bezwaar indienen. Klik daarna op de button Lopend bezwaar aanvullen.
-
Kwijtschelding
Uw kwijtscheldingsverzoek aanvullen? Log hiervoor in op Mijn GBTwente. Kies in het digitaal loket voor Kwijtschelding aanvragen. Klik daarna op de button Lopend verzoek aanvullen.
Heeft u nog andere vragen? Gebruik dan onze veelgestelde vragen of kies voor ons contactformulier.
Ja, ik wil mijn gegevens inzien of wijzigen.
Wat kunt u wijzigen via de website?
-
Wijziging voor ondernemers
Bent u ondernemer of heeft u een eigen bedrijf? Dan kunt u via onze website verschillende zaken regelen. Klik hier voor informatie over het aan- of afmelden van een bedrijf of voor het wijzigen van het adres van uw bedrijf.
-
Wijziging voor eigenaren
Bent u eigenaar van een pand (zoals een opslag, winkel of kantoorruimte)? Dan kunt via onze website doorgeven of en hoe het pand op dit moment gebruikt wordt (zoals verhuur, verkoop of leegstand). Deze informatie geeft u aan GBTwente door via het Formulier leegstand. Klik hier om naar het Formulier leegstand te gaan, of maak gebruik van de button hieronder.
Ja, ik wil de status van mijn pand doorgeven.
Hoe kan ik een automatische incasso intrekken/stopzetten?
Het intrekken/stopzetten van een automatische incasso doet u door de afgegeven machtiging bij GBTwente of bij uw bank in te trekken. Het intrekken van uw machtiging bij GBTwente kan schriftelijk of digitaal.
-
Schriftelijk: U kunt het verzoek tot intrekken automatische incasso sturen naar: GBTwente, afdeling Debiteuren, Postbus 845 7550 AV Hengelo. Vermeld altijd uw klantkenmerk en de laatste 3 cijfers van uw IBAN nummer.
-
Digitaal: U kunt het verzoek tot intrekken automatisch incasso doorgeven via ons contactformulier. Vermeld altijd uw klantkenmerk en de laatste 3 cijfers van uw IBAN nummer.