Help ons verbeteren

Wijziging doorgeven

Wat kunt u wijzigen in het digitaal loket? 

  • Mijn gegevens

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, is het belangrijk dat wij uw contactgegevens hebben. Geef daarom uw mailadres en telefoonnummer aan ons door. Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. Wilt u weten hoe? Dit leest u in onze privacyverklaring.

  • Uw rekeningnummer voor automatisch betalen wijzigen

Uw rekeningnummer voor een automatische incasso aanpassen? Log hiervoor in op Mijn GBTwente. Kies in het digitaal loket voor Aanslag betalen. Klik op de button Automatisch betalen en geef een machtiging af voor het nieuwe rekeningnummer. Uw oude machtiging wordt dan beëindigd. Het afgeven van een machtiging loopt via e-mandate. Met e-mandate geeft u een digitale incasso af via het elektronisch bankieren van uw eigen bank.

  • Bezwaren

Uw bezwaar aanvullen? Log hiervoor in op Mijn GBTwente. Kies in het digitaal loket voor Bezwaar indienen. Klik daarna op de button Lopend bezwaar aanvullen

  • Kwijtschelding

Uw kwijtscheldingsverzoek aanvullen? Log hiervoor in op Mijn GBTwente. Kies in het digitaal loket voor Kwijtschelding aanvragen. Klik daarna op de button Lopend verzoek aanvullen.  

Heeft u nog andere vragen? Gebruik dan onze veelgestelde vragen of kies voor ons contactformulier.

Ja, ik wil mijn gegevens inzien of wijzigen.

Hoe kan ik een automatische incasso intrekken/stopzetten?

Het intrekken/stopzetten van een automatische incasso doet u door de afgegeven machtiging bij GBTwente of bij uw bank in te trekken. Het intrekken van uw machtiging bij GBTwente kan schriftelijk of digitaal.