Help ons verbeteren

Wijziging doorgeven

In het digitaal loket kunt u de volgende onderdelen wijzigen: 

  • Mijn gegevens
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het van belang dat wij over uw recente contactgegevens beschikken. Geef daarom uw e-mailadres en telefoonnummer aan ons door. Vanzelfsprekend gaan wij heel zorgvuldig om met uw gegevens. Wilt u weten hoe? In onze privacyverklaring vindt u hierover alle informatie.\
 
  • Uw rekeningnummer voor automatisch betalen wijzigen

Het wijzigen van uw rekeningnummer voor een automatische incasso doet u door in te loggen op Mijn GBTwente. Kies in het digitaal loket voor Automatisch betalen. Klik op de button en geef een machtiging af voor het nieuwe rekeningnummer. Uw oude machtiging wordt dan beëindigd. Het afgeven van een machtiging loopt via e-mandate. Met e-mandate geeft u een digitale incasso af via het elektronisch bankieren van uw eigen bank.

 
  • Bezwaren*
  • Kwijtschelding*
* Let op: Het is nog niet mogelijk om een bezwaar of een kwijtscheldingsverzoek via het digitaal loket aan te vullen. Als wij een aanvulling op uw bezwaar of kwijtscheldingsverzoek nodig hebben dan krijgt u een brief met instructies van ons. Wilt u zelf een aanvulling doen neem dan telefonisch contact met ons op.  Voor al uw andere vragen kunt u gebruik maken van onze Veelgestelde vragen of verwijzen wij u door naar ons Contactformulier.
 
 

Ja, ik wil gegevens inzien of wijzigen.